woensdag 9 augustus 2017

dagelijkse dingen

Afgelopen maandag ben ik weer voor controle in het ziekenhuis geweest. De bloedwaarden waren goed, nog niet alles is op orde, maar er zit een stijgende lijn in, en dat is natuurlijk fijn. Wat de hormoon pillen gaan doen is nog even afwachten, tot nu toe gaat het goed, maar ik slik ze nog maar twee weken dus er kan toch nog van alles gebeuren wat bijwerkingen betreft. Afwachten dus.

Ook zit ik in een revalidatie traject, samen met een oncologisch fysiotherapeut ben ik aan mijn conditie aan het werken. Ik ga twee keer per week naar de sportschool. En dat is ook hard nodig want mijn conditie stelt echt helemaal niets meer voor.

En ik heb nog wat foto's om te aten zien, we hebben een rondje Wieringen gedaan en ik heb fijn wat foto's gemaakt. We hebben het afgesloten met een lunch bij de Dikke Bries in Den Oever.








Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...