woensdag 19 juli 2017

dagelijkse dingen

Inmiddels zijn we ruim drie weken na de laatste chemo, en ook nu gaat het met ups en downs. Wat ik een beetje vergeten wilde is het feit dat je natuurlijk ook na de laatste chemo gewoon door de drie weken bijverschijnselen moet. :)
Ik was meer zo van laatste, klaar. Maar helaas dat is natuurlijk niet zo. Ik moet er echt doorheen.

We hebben ook leuke dingen gedaan hoor. Koen heeft zijn diploma op het HBO gehaald, en we zijn naar de uitreiking geweest. En hij heeft een baan bij een nieuwe brasserie en ook daar zijn we geweest. Afgelopen vrijdag werd het officieel geopend.

En ik ben begonnen met mijn revalidatie. Samen met een fysiotherapeut gaan we aan de gang om mijn conditie op te krikken. Dus ik moet weer aan het sporten. Niet echt mijn hobby, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. En mijn conditie is echt -10 dus het kan ook alleen maar beter worden.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...