zaterdag 4 februari 2017

Ziek - deel 6

Inmiddels hebben we de eerste 4 bestralingen achter de rug. Het is me niet tegengevallen, maar je bent wel alle dagen tussen de 1,5 en 2 uur kwijt voor een afspraak van 15 minuten waarvan 6 minuten voor de bestraling is. En dat is best heftig, het bepaald  toch je hele dag. Afgelopen woensdag zijn we ook bij de internist geweest en hebben we inderdaad te horen gekregen dat er nog 6 maal een chemokuur achteraan komt. Het blijkt een hardnekkige kankersoort te zijn. Dus al heel veel voorlichting gehad en een zak met pillen om alle bijwerkingen te bestrijden. Ik ben benieuwd. En ik word kaal, dat durfde ze wel zo te stellen. Dus we gaan maar voor een pruik, voornamelijk voor Hans, mijn broer met down, het is hem niet uit te leggen wat er allemaal aan de hand is, en een jaar wegblijven is ook geen optie. Ik ben dus nog wel even bezig.
Maar eerst maar de volgende 17 keer bestralingen..


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...