vrijdag 6 januari 2017

Ziek deel 2

Ik had gehoopt dat ik vandaag goed nieuws zou hebben, maar helaas het mocht niet zo zijn.
Er zijn uitzaaiingen gevonden, die niet op de echo’s te zien waren.
De tumor in mijn borst was veel groter dan voorzien en de snijranden daarvan zijn niet vrij van kanker cellen.
Ook zijn er in 2 okselklieren kankercellen gevonden, een derde wordt nog onderzocht.
Hier hopen we begin volgende week meer over te weten. ook wordt er maandag een overleg gepleegd met het ziekenhuis in Alkmaar hoe nu verder.
 
Dus helaas, ik zit nog volop in de medische molen en is het allemaal heftiger als dat er in het begin voorzien was.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Heel veel sterkte en kracht gewenst, Rieni!

Anoniem zei

Ik wens je heel veel sterkte, Rieni. Dit nieuws wens je niemand toe. Liefs, Mazina

Anoniem zei

Ook van mij heel veel sterkte en kracht Rienie !

groetjes
Joanie

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...