maandag 5 september 2016

Fotografie




Hier twee foto collages van het afgelopen weekend. De bovenste zijn foto's van het vliegerfestival hier in Den Helder op het strand. Vorig jaar was het koud en naar weer, maar nu was het prachtig en het was heerlijk om hier een uurtje rond te lopen. DE onderste collage zijn foto's die ik in de buurt van Petten heb gemaakt. Ik heb op het ogenblik een leen camera, en daar ben ik even druk mee aan het oefenen, kijken of hij beter is dan die van me zelf. Die is trouwens terug naar sony omdat hij steeds een software fout geeft, fijn hé zo'n moderne camera. Ik baal als een stekker, maar gelukkig heb ik er een te leen die ik nu uit probeer. Wel heb ik dus weer te veel gelopen, mijn hiel (hielspoor) speelt weer verschrikkelijk op en ik kan even geen stap zetten zonder pijn, hier lijkt ook maar geen eind aan te komen.Dus nu maar even niet aan de wandel.



Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...