dinsdag 26 januari 2016

Stil

Het is hier stil zo op mijn blog. Ik ben nog steeds druk met allerlei dingen om het overlijden van mijn vader te regelen, naar de notaris, een rechtbank aanschrijven, met de ziektekosten verzekering in conclaaf enz enz. Je wordt er zo zat van dat dingen niet gewoon in een keer geregeld kunnen worden. Je moet toch nog steeds overal achteraan.

Maar goed het is niet anders. En aan de knutsel ben ik niet echt. Zo af en toe probeer ik een kaartje te maken, maar de helft verdwijnt in de prullenbak :)
Ik geloof dat ik het even niet heb. Maar ik hoop toch weldra wel weer wat te laten zien, anders heeft een blog ook weinig zin nietwaar. Wel een foto van een lente groet want al zijn de temperaturen niet winters, die grijze natte boel ben ik meer dan zat.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...