dinsdag 28 juli 2015

van alles wat



vorige week donderdag ben ik weer eens naar Amsterdam geweest, het was best wel lang geleden. Doordat ik steeds niet fit was kwam het er maar niet van, maar nu ben ik dan toch weer eens in de trein gestapt en heb ik samen met Koen een hele gezellige dat gehad. Eigenlijk hebben we niets bijzonders gedaan. Beetje door de stad, koffie drinken, lunchen en wat leuke dingen gekocht.
Voor Koen een paar shirtjes en ik heb een paar palladium schoenen gekocht.Ik heb de trein van kwart voor 4 weer naar huis genomen en ik zal niet weer zo lang wachten.


Zaterdag waren we naar Friesland, bij vrienden langs. Ze hadden voor die dag verschrikkelijk slecht weer voorspeld, maar toen we hier weg reden viel het allemaal nog wel mee en ook in Friesland hebben we nog buiten gezeten, maar het bleek toch wel werkelijkheid te worden. Storm en regen en er lagen hier ook veel bomen om. Gelukkig hadden wij geen schade.




Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...