dinsdag 17 februari 2015

Amsterdam

Afgelopen vrijdag was ik weer eens een dag naar Amsterdam. Koen in ik zijn naar het Tropenmuseum geweest. Voor beiden een nieuw museum, en het was leuk. We waren vooral van de tijdelijke tentoonstelling onder de indruk. Het waren er twee, een beneden en een boven. Die van beneden is, kunstinstallatie Grand Parade, Voor extra informatie kun je hier kijken. En boven was een foto tentoonstelling. En daarvan kun je hier de info vinden. Ik vond ze in ieder geval de moeite waard.

Daarna natuurlijk lekker lunchen. Ilse was inmiddels ook aangeschoven, en daarna nog de stad in. Eerst naar Vlieger voor wat potloden en bijzonder papier en nog naar Posthumus voor stempels.


Koen en Ilse namen toen afscheid en ik ben naar het station gelopen. Helaas was de NS me deze keer niet gunstig gezind. De trein reed niet verder als Anna Paulowna. Gelukkig haalde Kees me op anders had ik er nog wel even gestaan want bussen voor het vervoer waren nog niet geregeld. Toch een aardige tijd langer onderweg geweest. Maar goed het was niet anders, en ik moet zeggen dat ik er normaal niet vaak last van heb, die NS storingen.

het was weer een fijne dag met fijn gezelschap.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...