zondag 5 oktober 2014

Oefening



Deze foto's zijn afgelopen vrijdag gemaakt. Ik was mee met de Johanna Louisa die mee deed met een oefening voor de kust van Scheveningen. Er was een KNRM uitwisseling met andere Europese landen. Ik had deze groep al ontmoet in het museum en vandaag moesten ze de redding uitvoeren. Ik mocht een slachtoffer spelen, ik had pijn op de borst in mijn buik en mijn armen waren verbrand. En dan maar afwachten wat ze met je gaan doen. Roosa die op de onderste foto staat was helemaal top, rustig en kalm behield ze het overzicht en dat kon niet van iedereen gezedgdworden. Het was heel leuk om met haar te spreken en te horen hoe het er aan toe gaat in huis thuisland, Finland. Het was al met al een super leuke dag met mooi weer.


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...