zondag 24 augustus 2014

Blof






Gisteravond zijn we naar Blof in Caprera geweest. Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel heen zou gaan omdat het steeds zo verschrikkelijk slecht weer was. En ik ken mezelf, ik word niet blij van twee uur in de regen zitten. Maar de weergoden waren met ons en hebben we het droog gehouden. We zaten denk ik 10 minuten in de auto voor de terug reis toen het weer begon te regenen, dus de weergoden waren me echt goed gezind. De Velsertunnel bleek nog steeds afgesloten te zijn, en we zijn uiteindelijk met de pont het kanaal over gestoken.

1 opmerking:

Margot zei

Wat was het gaaf! Ik ben nog aan het nagenieten!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...