zaterdag 26 april 2014

Van alles wat



Het is al weer een week terug dat ik een berichtje plaatste, de tijd vliegt op het ogenblik. Ik ben druk met van alles en nog wat en het freubelen schiet er een beetje bij in. Wel heb ik wat mixed media dingen gemaakt voor de RR van de Craftorij. Dan ben ik tenminste weer bij.

Ook de pluktuin is weer open, al een poosje hoor. Maar omdat ik druk ben met andere dingen heb ik nog niet veel gewerkt. Ook het weer werkte vorige week niet echt mee. Nu is het beter weer en ben ik er morgen weer te vinden.

Wandelen doen we ook nog steeds, hoewel deze week even niet. Ik had sleuteldienst in het museum en dan lukt het niet allemaal. Ik kan niet en openen en al om 08.30 uur aan de wandel. Maar voor komende week hebben we al weer afgesproken. Nu maar hopen dat mijn knieen dat ook een goed plan vinden. Ik loop inmiddels bij de fysiotherapeut hier voor. Na mijn  val van vorige maand bleef ik meer pijn houden dan normaal en ik ben nu eindelijk maar eens naar de dokter gegaan. beide knieen zijn versleten, maar links het meest. Ik moet nu oefenen en krijg twee maal per week een behandeling. duimen jullie dat het ook echt helpt??

en wat doe ik dan zoal nog meer. Natuurlijk ben ik druk met het museum, ik vaar twee middagen per week en er zijn veel andere dingen te doen. De verbouwing van de schouwbrug naast ons is begonnen en het is een grote chaos, over al het stof en zooi nog maar de zwijgen. Samen met Alie ben ik maar weer begonnen met schoonmaken, beetje jammer hoor, want we waren net het hele museum door geweest.

tot slot nog een paar actie foto's van twee weken terug gemaakt op de noordzee voor een fotoshoot van flying focus.





Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...