vrijdag 7 maart 2014

van alles wat

Was het bij jullie ook zulk mooi weer van de week. Hier valt het tot nu toe wat tegen maar afgelopen woensdag was ik in Emmeloord en daar was het heerlijk. Ik moest even denken aan de zin, met zonder jas. Dat was de naam van een boekje wat ik de jongens verschillende keren heb voorgelezen, en zulk weer was het toen. Even lekker je jas uit.
Op de terugweg ben ik gestopt op de dijk, even rondlopen en wat foto's gemaakt. Ook een enorme val gemaakt waardoor ik nu met een kapotte knie zit. Even tegen de zon in niet goed uitgekeken en daar lag ik. Zoals ik al zei, knie en broek stuk. Gelukkig verder niets gebroken ofzo, maar vervelend is het wel.

 Kijk, ik sta er zelf ook op :)
Gister lag er een dikke enveloppe op de mat. Ik dacht nog, ik heb toch niets besteld, maar het was mijn prijs van Doe@ding. Gewonnen met mijn kaart voor de challenge op het SA forum. En het is echt een hele leuke prijs.
Hier ga ik zeker weer leuke kaartjes mee maken.

In Emmeloord zit een boekenvoordeel, en daar moet ik altijd even naar binnen. Ik heb er kaarten karton gekocht, maar ook deze twee haakboeken vol leuke nieuwe steken en ideeën. Ik hoef me dus voorverlopig niet te vervelen, inspiratie genoeg.
                                  


Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...