dinsdag 3 december 2013

Inmiddels is het al weer december en ben ik weer met een december daily begonnen. Afgelopen zaterdag was ik bij Elly voor een workshop en hebben we een prachtig boek gemaakt voor dit project. Ik zal morgen foto's maken, bij goed licht.Nu wil dat niet meer.

En wat heb ik zoal nog meer gedaan, Ik ben een dag naar Amsterdam geweest, winkelen met B. het was een gezellige dag en hij is goed geslaagd voor een broek en een trui.

Vandaag was ik naar Emmeloord. Naar mijn vader en naar mijn broer. Met beiden was het goed. Mijn vader gaat langzaam wel wat achteruit, maar ja, hij is ook bijna 85. Maar hij is opgewekt en rommelt wel door zo.

ook in Amsterdam vaart de Sint rond :)

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...