vrijdag 22 november 2013

dagelijks leven

Het lijkt wel of ik niets doe op het ogenblik, maar niets is minder waar. Ik was druk met een macro foto project. En dat blijft toch een aparte tak van fotografie. Zo lastig om ook scherpe foto's te krijgen. Maar hier wat foto's waar ik tevreden over ben


En we zijn drie dagen in Beukbergen geweest voor een FLO conferentie. Kees gaat volgend jaar de dienst uit, en dit wordt verzorgt door Defensie. Het was leuk, gezellig en leerzaam. Maar ook vermoeiend. Constant in een groep werken en leven vond ik niet meevallen.
Wel heb ik nog wat foto's gemaakt van het park om het gebouw heen, en van huis Doorn in Doorn waar we geweest zijn.



dit zijn foto's van het park rond Beukbergen, en hier wat foto's van huis Doorn








Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...