zondag 27 oktober 2013

de Peel en meer

Gister ben ik met de fotowerkgroep naar de Peel geweest om te fotograferen. het is hier vandaan wel een eind weg, het was 2.5 uur rijden, maar het was ook leuk om eens in een voor mij totaal nieuw gebied te lopen. Het weer werkte goed mee, en eigenlijk konden we gewoon in ons T-shirt lopen, en dat eind oktober.

Hier een paar foto's.



Het was gister (26-10)ook onze trouwdag, 34 jaar alweer, de tijd vliegt echt. En we hebben het gevierd met lekker uit eten gaan na het fotograferen in de Peel. Kees was mee om te rijden. Ik zelf red dat niet zo'n eind, fotograferen en dan ook nog terug moeten. Kees heeft gewandeld en zo konden we het mooi combineren.

En dan heb ik vandaag, zondag, gevaren. We hadden het Vrij Event van de Helderse krant op Willemsoord en het museum was open voor 1 euro per persoon en de rondvaart was vandaag gratis. Het was vanmorgen verschrikkelijk slecht weer, maar vanmiddag klaarde het op en hebben we samen met de Tjerck Hiddes, van 12 tot 5 volop gevaren. Het was gezellig en ik heb een leuke middag gehad. Helaas geen foto's gemaakt.We waren te druk met varen ik had er gewoon geen tijd voor.


tot slot wil ik nog een paar foto's laten zien van avond fotografie. Laatst ben ik met de fotoclub op Willemsoord wezen fotograferen. Blijft een lastig ding, zo in het donker, maar wel leuk om te doen. En alleen door te oefenen kan het beter worden.





2 opmerkingen:

Martine zei

Mooie foto's Rieni!
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en fijn te horen dat je kan genieten van mooie momenten.
Lieve groetjes Martine

Stampidoe@gmail.com zei

Wow wat een gave foto`s en Rieni, had even gebeld je zat met je neus in Nederweert, de peel (ospel gezien de knuppelbruggetjes, is een dorp van nederweert).
Je avond foto`s zijn schitterend zo krijg ik ze niet met mijn panasonic wara ik nog steeds heel tevreden over ben hoor (toen op jouw aanraden gekocht enkele jaren geleden.

Nog GEFELICITEERD met jullie 34 jarig huwelijk ook voor Kees natuurlijk.

Liefs yvon

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...