woensdag 18 september 2013

gezellig





Mijn broer en schoonzus zijn een paar dagen geweest. Jan heeft zondag avond de boot weer terug naar Engeland genomen maar Val is nog een paar dagen gebleven en is vandaag weer terug gegaan.
Boven staande foto's zijn zondag middag gemaakt op de sfeerboerderij van Jan Kees Lont.





Maandag ochtend zijn we samen naar Amsterdam gegaan. Val wilde heel graag naar het Anne Frank huis en daar zijn we dan ook geweest. En ik wist dat er altijd rijen staan, maar op een gewone maandag ochtend in september had ik toch niet op een rij van 3 kwartier wachttijd gerekend. Maar goed, we hebben keurig afgewacht en inmiddels was Claar ook gearriveerd die zo de rij in schoof en gezellig met ons mee naar binnen ging.

Ook Ilse kwam onze kant op en samen hadden we 's middags een kreatieve workshop. Na afloop hiervan hebben we bij B eb C gegeten en zijn Val en ik weer naar Huis gegaan, met plannen voor de volgende dag.





Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...