zondag 31 maart 2013

van alles wat

Over de laatste twee dagen valt niet veel te vertellen want ik lig ziek in mijn bed. Ik ben de hele winter goed doorgekomen en nu op het randje naar de lente heb ik het goed te pakken. Een echte griep heeft me gevloerd. Een kop vol snot en mijn hele lijf doet zeer. Dus maar gewoon uitzieken denk ik.

Maar ik heb van de week nog wel wat foto's gemaakt die ik jullie wil laten zien.
Hier sta ik op de afsluitdijk afgelopen dinsdag
foto gemaakt afgelopen woensdag tijdens onze wekelijkse wandeling
Een witte verrassing op donderdag ochtend

En nog twee kaartjes die ik afgelopen week gemaakt heb. Ik hoop dat ik snel opknap want ik heb nieuwe stempels waar ik mee aan de gang wil en ik kan ook de gewonnen stempels van Miranda nu mounten dus daar wil ik ook mee aan de slag.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne tweede paasdag en tot later.

3 opmerkingen:

Martine zei

Leuke kaartjes Rieni!

en beterschap hoor!

Groetjes Martine

paula zei

beterschap en de fiets kaart is mijn favoriet

Laura zei

prachtige foto's en mooie kaartjes.

Groetjes Laura

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...