zondag 10 maart 2013

EHBO dag


Gister hadden we een EHBO dag in het museum. De nadruk lag op reanimeren en het gebruik van de AED. We hebben zo'n apparaat in het museum hangen, maar er was eigenlijk niemand die precies wist hoe het werkte. Nou dat weten we dus nu wel. Ik ben zelfs AED gecertificeerd. Na de luch hebben we van alles over wonden en verbinden geleerd. Er waren twee lotus- slachtoffers die we moesten behandelen en verbinden.
Het was een leuke leerzame dag, waarbij we ook veel hebben gelachen maar in ieder geval veel hebben geleerd!!!!

2 opmerkingen:

bmartes zei

Wat een knappe pop om te reanimeren;-)
Knap hoor dat je weer helemaal bij bent. Ik heb ooit ook mijn EHBO diploma gehaald maar het nooit meer bijgehouden. En reanimeren heb ik nooit geleerd..liefs,
Arja

Margot zei

goed bezig! :D

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...