vrijdag 2 november 2012

Scrappen


Deze week ook eindelijk deze lay out afgemaakt, hij lag al een tijdje als basis klaar maar er moest nog wat "leuks"bij. En dat was nog best lastig. Uiteindelijk zijn het allerlei spulletjes uit mijn voorraad geworden. Een mooie gestempelde tag die ik een keer gekregen heb, een maandkaartje, een gestanst vogelkooitje, tickets die ik ooit ergens meegenomen had. De hoekstempel is ook een oudje uit mijn voorraad, een foamstempel van Making Memories (denk ik) gestempeld met inkt. De titel is gestanst met de grote alfabet stans van Tim Holtz. Nog steeds een van mijn favorieten.En uiteindelijk is het helemaal naar mijn zin geworden. Soms moet je er gewoon even op broeden. Het papier is van Authentique.

4 opmerkingen:

Cora Hoekstra zei

Wat een gaaf papier is dit, uitstekend voor stoere mannenfoto`s, ik vind die broekzakken wel heel erg leuk. Met al je toegevoegde frutsels is het een hele complete layout geworden

Lida zei

Wow wat is dat een super mooi
layout die je heb gemaakt!
groetjes Lida

Ria zei

Nou je hebt het goed uitgebroed Rieni, het is een super stoere Lo geworden.

groetjes Ria

simone zei

het is een super mooie LO geworden, jij mag vaker lang broeden hihi
Groetjes Simone

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...