donderdag 22 november 2012

DCL#164

Deze keer was de uitdaging op het DCL blog, maak een kerstkaart maar gebruik geen kerts/winterpapier. Natuurlijk had ik eerst weer niet goed gelezen en had ik een kaartje met winterpapier gemaakt. maar alla, ik las het gelukkig nog een keer over en zag toen dat dat ook niet de bedoeling was. Dus dit is het uiteindelijk geworden. papier is van BG en de kerstbal stempels van papermania.
En ik zag nu net met het uploaden bij DCL dat ik nummer 50 ben, dus dat zal wel helemaal niks worden. Maar ik heb er in ieder geval weer een leuk kerstkaartje bij.

Inmiddels ben ik ook voor controle bij de KNO arts geweest, op zich was hij tevreden maar helemaal goed is het niet, dus zalf en nog meer zooi gekregen en over 10 dagen terugkomen.
En, het kwam toevallig zo uit, ook vanmiddag naar het bevolkingsonderzoek borstkanker, ofwel de borstenbus. Niet fijn, dat pletten, maar het is voor een goed doel. De uitslag moet er binnen twee weken zijn, maar ik weet dat je eigenlijk heel snel bericht krijgt als er iets aan de hand is, maar daar ga ik even niet van uit.

5 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Super gave kerstkaart Rieni, je hebt mijn adres toch of niet (haha)Dit is wat ik het liefst zie designpapier wat niet voor kerst bedoeld is. bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Yvon

Succes nog met je neus en de uitslag van het bevolingsonderzoek hoop dat je over 2 weken pas bericht krijgt

Margot zei

als het aan mij lag maakte je best een kans hoor, ik vind je kaart prachtig! bedankt voor het meedoen met de dcl!

miriam zei

Wauw wat een schitterende kaart
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is schitterend Rieni, zowel van kleur als de kerstballen. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

nit@ zei

zo rieni die is supermooi!!!!!

groetjes
anita

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...