vrijdag 19 oktober 2012

scrappen enzo.................

En dan opeens zijn we al weer bijna een week verder sinds mijn laatste berichtje. De tijd vliegt. Het wordt hier gelukkig wel iets rustiger qua werken, het museum is met zijn laatste maand bezig. Na 4 november zijn we alleen de vakanties en de zondagen nog open tot 1 april. Dat wil niet zeggen dat er niets meer te doen is hoor, maar dan kan ik beter mijn eigen tijd indelen want het maakt niet uit of er op maandag of dinsdag gesopt wordt of dat er die dag foto gemaakt moeten worden. ook wel weer lekker hoor, meer rust.
En dan hebben we ook de tijd op geopereerd te worden, een datum heb ik nog niet maar dat zal wel ergens in november worden. En we gaan verbouwen dus daar kan ik dan ook mee meehelpen, een verfkwast hanteren lukt me wel.

en kunnen jullie wat zon deze kant opsturen want het regent hier al echt de hele week, en begin het nu wel zat te worden.


 Hier nog een lay out met wat zomerse foto's, hij past bij de vorige Londen lay out. Dus ik heb ook weer een een spread gemaakt, en dat was echt heel lang geleden.
En dit is een sneakje van een project waar ik mee bezig ben, duidelijk iets voor de kerst, maar voor het eindresultaat moeten jullie nog heel even geduld hebben.

5 opmerkingen:

Jenny zei

Prachtige lo en ben nieuwsgierig naar je kerst project.

Groetjes Jenny
Oh ja heb je wat zon gestuurd(die schijnt hier) :)

Monique zei

Prachtige LO Rieni en je sneakje voor de kerst ziet er veelbelovend uit.

bmartes zei

Mooie layout! Leuk dat het nu een spread is, ik doe dat ook bijna nooit meer terwijl het heel leuk is om ernaar te kijken...
Je kerstsneakje ziet er gaaf uit.Ben benieuwd! Ik hoop dat het niks ernstigs is waaraan je geopereerd moet worden. In elk geval sterkte!
Liefs,
Arja

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuke lay out en wat een sneaky sneakje!!!!! Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van.Zier er nu al leuk uit.

Margot zei

je lo is gaaf! echt een Engelse sfeer! succes met de operatie!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...