dinsdag 3 juli 2012

dagelijkse dingen

Ik heb al weer een paar dagen niet van me laten horen. Maar het is druk hier, er is steeds wel wat. het museum slokt veel tijd op, maar er zijn ook allerlei andere dingen die mijn tijd vragen. Maar ik ben er nog wel hoor. Vorige week had ik wat stempels besteld, en afgelopen zaterdag kon ik ze dan eindelijk in ontvangst nemen, ik moest er voor tekenen, en met mijn vele uithuizigheid was dat niet eerder mogelijk.
Het zijn nieuwe stempels van penny Black, van de London serie. We gaan eind deze maand die kant op, en dan is het leuk om deze stempels bij een project te kunnen gebruiken.
Er zijn nog veel meer stempels van deze serie te verkrijgen, maar die heb ik nog niet in Nederland kunnen vinden, misschien dat ze in engeland wel te krijgen zijn. Ik ga in ieder geval op zoek. Maar ook nog twee stempels met strandhuisjes en een vuurtoren, dat past wel hier zo aan de kust, maar ik vind ze ook leuk voor mannen kaarten. Ik hoop er snel iets mee te laten zien.
Ook ben ik nog steeds aan het haken. Ik ben nog met een granny square deken bezig, maar er schieten zo af en toe ook wat andere projectjes tussendoor, zoals deze leuke hartjes. het patroon komt hier van daan. Ik heb nu ook nog een sjaal op de naald staan, daar laat ik dan volgende keer een stukje van zien.



2 opmerkingen:

McMGrad89 zei

Those are some fancy stamps. Glad you were able to get them.

Jacqueline DH zei

Die stempels zijn gaaf Rieni, daar zul je veel plezier van hebben!

gr. Jacqueline

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...