donderdag 1 maart 2012

Amsterdam




Ik ben even wat minder aan het scrappen, ik ben gewoon druk met andere dingen. Vooral in het fotograferen gaat op het ogenblik veel tijd in zitten. Ik ben nog steeds bezig met het waddenproject en we hebben eind maart ook een fotoexpositie waar veel voor gedaan moet worden.Maar er is natuurlijk ook tijd voor een dagje uit.
Vorige week ben ik met een vriendin een dag in Amsterdam op pad geweest. We zijn zowel in Noord als in Oost op bezoek geweest bij de mannen, kon ze even zien hoe die wonen. Altijd leuk met de pont en de metro mee. ook met de tram naar de Albert Cuyp geweest waar ik bolletjes katoen heb gekocht. Ze waren een euro per stuk dus die kon ik niet laten liggen. Ook wat lapjes vilt meegenomen die ik ga gebruiken bij de diverse projecten. Natuurlijk nog langs Posthumus, en dat is altijd zo slecht voor mijn portemonnee, maar wel prachtige stempels gekocht.

Dus ik ben er nog wel, maar even druk met andere dingen.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...