zondag 1 januari 2012

update december daily












Zo mijn december daily van 2011 is af, gister al de laatste bladzijde gemaakt. Toch wel weer erg leuk om te doen, en omdat de tijd zo snel gaat is het erg leuk om terug te kijken. Heel veel dingen vergeet je toch weer makkelijk.
Deze keer geen enkele sneeuwfoto, we hebben nog steeds hoge temperaturen en veel regen. Maar wie weet komt het nog.

We gaan begin februari een weekend naar Engeland en de laatste jaren dat we daar naar toe gingen in de winter hadden we sneeuw, dus jullie zijn gewaarschuwd :)

1 opmerking:

Petra zei

Ziet er goed uit! Jij hebt het jezelf een stuk makkelijker gemaakt dan ik zie ik wel.. of ben ik gewoon zo slecht in foto's kiezen? ;-) Ik wil ze allemaal wel scrappen...

Knap dat je hem al af hebt en nu op naar nieuwe mooie projecten.

Ik wens je alle goeds voor 2012!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...