maandag 2 januari 2012

Nieuwe scrapkamer

De plannen waren er allang, maar ja wanneer doe je zoiets. Nou afgelopen weken dus. Koen zijn oude kamer is omgetoverd tot een nieuwe grote scrapkamer. Je moet er altijd eerst een verschrikkelijke puinhoop van maken voordat het weer mooi wordt, en dat is helemaal gelukt. Ben zo blij met mijn nieuwe ruimte, en het is echt ongelofelijk dat dit allemaal uit het kleine kamertje van 2x2m is gekomen. Ik snap er echt niks van dat het mogelijk is om op zo'n kleine ruimte zoveel te stallen, maar dat bleek toch mogelijk. Nu heb ik een prachtige opgeruimde kamer waar je ook gewoon kunt lopen en bewegen zonder meteen iets om te gooien.
 Het kleine kamertje waar alles uit gekomen is, wat een bende is het nog.
 Ook de logeerkamer is een grote chaos.

 En dan is dit het eindresultaat van klussen en heel veel spullen verslepen!!!

12 opmerkingen:

Monique zei

Super Rieni en geniet van je mooie kamer. met de rest komt het ook wel goed, maar eerst lekker genieten van al je ruimte. heerlijk hoor.

Ria zei

Wauw dat ziet er super gaaf uit, tjonge zeg wat een ruimte !!!!
veel plezier er mee !!

groetjes Ria S.

Petra zei

Wauw, wat een grote kamer en wat heb jij veel spulletjes :-) Ruimte voor nog meer mooie creaties!

Ria zei

Dat ziet er echt super uit hoor!
Geniet er maar lekker van, de jongens zijn toch het huis uit en kan jij deze ruimte toch heerlijk gebruiken. Mooi de ruimte voor je spullen en alles lekker handig bij de hand gewoon. We zien je mooie werkstukken wel weer komen.
Veel plezier er mee.
Groetjes, Ria

Maryke zei

Wat heb jij veel spullen! Heerlijk dat je nu zo'n grote kamer hebt!
Veel scrapplezier in deze kamer!

Marielle zei

Wauw zeg wat een prachtieg scrapkamer zeg, en wat veel en mooie spulletjes. heerlijk zo'n grote scrapkamer en alles biju de hand heel veel plezier ermee
Liefs marielle

Monique zei

Wauw, dit is echt geweldig zeg!! (wie weet als onze jongens het huis uit gaan, dan zou ik ook wel zo'n ruime kamer willen!)
Heel veel scrapplezier!!

Henriƫtte zei

Wowww....dat ziet er gaaf uit, wat een ruimte en wat een spullen!
Geniet van je leuke stekkie.

McMGrad89 zei

Impressive!

Marit zei

Ik kreeg je adres via een blogvriendin (zie hierboven: McMGrad - Annemarie) omdat mijn zoon ook net het huis uit is, en ik natuurlijk die ruimte ook ga 'inpikken' (in gebruik nemen klinkt sympathieker zeker?!) Ik ben dus altijd geinteresseerd in andermans 'oplossingen' - heerlijk, even bij jou een kijkje nemen! Wat is het prachtig geworden! Geniet ervan!

Jacqueline DH zei

Wat een verschil met je oude hokje zeg! Een heerlijke ruime kamer, en wat heb je dan veel spullen ineens he. Ik ben ooit van de huiskamer naar de werkkamer gegaan. In het begin dacht ik wat een zee van ruimte maar zo na een paar jaar is ook die kamer aardig vol aan het raken... wees dus op je hoede :)

groetjes
Jacqueline

Tamara zei

Supermooi geworden, leuk ook dat je de foto's van ervoor laat zien. En helaas ik moet Jacqueline gelijk geven, wees op je hoede haha.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...