zondag 8 januari 2012

Amsterdam

Afgelopen donderdag ben ik weer eens een dag naar Amsterdam geweest. Ik had Bart nog nieuwe schoenen beloofd en dat gingen we vandaag doen. De weersvoorspelling voor vandaag was vreselijk maar uiteindelijk viel het alles mee, ja het waaide hard, maar daar zijn we wel aan gewend en hebben we maar een keer een bui regen op ons hoofd gehad.

Eerst maar eens op schoenenjacht, dus wij de Kalverstraat in. Bijna aan het eind, bij de Nikestore zijn we uiteindelijk gelaagd. En omdat je dan al heel dicht bij Vlieger bent zijn we die kant opgelopen om boekbindringen te halen en mijn potloodverzameling aan te vullen.

Inmiddels was het ook wel tijd geworden om te gaan lunchen, dus vanaf de Amstel naar het waterlooplein gelopen om bij Bagels&Beans wat te eten.
Onderweg ook nog de toerist uitgehangen dus wat foto's gemaakt.


Tijdens de lunch had ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om even bij Claar op het werk te kijken. Zij werkt bij de Coffee Compagny op het Gelderlandplein. En daar was ik nog nooit geweest dus leuk om eens te gaan kijken. Dus wij de metro in om die kant op te gaan. Het is een leuk winkelcentrum en hebben even een rondje gedaan en koffie gedronken bij Claar. ook het fotoboek bekeken waar Bart foto's voor heeft gemaakt, dus ik ben weer helemaal bij.
De foto is niet helemaal scherp, maar ala het kan niet altijd perfect zijn toch.
Hierna heeft Bart de auto even van Claar geleend en zijn we nog naar het winkelcentrum in Amstelveen geweest, en dat is helemaal een mooi centrum. Ze hebben we zelfs een Bijenkorf. Daar heb ik twee Blond mokjes gekocht uit de kerstserie, 50% korting is altijd leuk.
Daarna de auto weer terug gebracht en richting metro om de trein naar huis te nemen. Bart is uitgestapt bij de halte Wiebautstraat en ben naar het CS gereden waar de treingoden met me waren want ik kon precies de trein naar het noorden halen.
het was een erg gezellige dag!!!

2 opmerkingen:

Janneke zei

Klinkt als reen heerlijk dagje Rieni ;o)
Mooie foto's heb je gemaakt ..
Voorl van de kerketoren is mooi zo met die bootjes ..

McMGrad89 zei

Sounds like a nice time.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...