donderdag 15 december 2011

Haarlem





Vandaag ben ik naar Haarlem geweest naar Koen zijn school In-Holland Overveen. Daat staat vandaag en morgen tot 12.00 uur de glazen studentenbus. Ze zamelen geld in voor het rode kruis en is een samenwerking met de scholen in Den Haag en Rotterdam. In die steden stonden ze de afgelopen dagen. Nu dus in Haarlem. Het was erg leuk om te zien wat ze daar allemaal doen en hoeveel mensen er bij betrokken zijn. Ze hadden vanmorgen wel wat pech want de stroom viel steeds uit, maar gelukkig is dat goed gekomen.

Na een uurtje ben ik richting stad gegaan om te kijken of ik nog wat kerstcadeaus kon scoren, maar dat is niet echt gelukt, en het was ook pestweer, helemaal niks aan om door de stad te lopen. Dus maar richting station Sloterdijk om weer richting het noorden te gaan. Reden er geen treinen van af Sloterdijk richting Alkmaar - Den Helder moesten we over Haarlem, en daar kwam ik dus net vandaan. Maar goed, dus weer richting Haarlem en zo weer thuis gekomen, maar omdat je dan vertraging hebt mis je ook de bus, en dat is toch wel min hoor om 15 minuten in zo'n bushokje te moeten wachten.

Maar ach het was niet anders, ik heb de jongens en meiden in actie gezien en daar ging het immers om.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...