dinsdag 29 november 2011

December daily 2011




Zoals ik op de eerste bladzijde van mijn DD al schreef, ik zou er dit jaar geen een maken,maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan,dus ik ben toch weer overstag. Er wordt er toch een gemaakt. Dit is de kaft,en de begin bladzijden.
Ik gebruik er geen traditioneel kerstpapier voor maar papier van Crate van vorig jaar. Op zich wel kerstpapier maar niet in rood en groen. En die afwisseling is natuurlijk ook wel leuk. Wordt het toch een heel ander album
Het boekje is een beetje van mij en een beetje van Bo Bunny. Ik was aan het opruimen en kwam toen deze kaften tegen, en ja dan is het idee snel geboren. De bladzijden maak ik van kraft papier, waar ik nu helemaal doorheen ben, maar gelukkig heeft Carla het op voorraad dus ik ga morgen even een pak halen.

8 opmerkingen:

Petra zei

Het begin ziet er al veelbelovend uit :-) Toch ook wel leuk, zo zonder page protectors. Misschien moet ik dat ook maar een keer proberen... :-)

Veel succes en plezier bij het maken! En ik volg je :-)

anja curvers zei

Leuk hoor heb alweer hier en daar hele mooie voorbij zien komen zou het eigenlijk ook moeten doen maar kan me er toch niet toe zetten.

McMGrad89 zei

I need to find my camera charger!!!! I want to do December Daily again this year, but no camera. :-( The charger is hiding in a box.

Heidie zei

wat een leuke dd maak je. Lijkt me erg leuk om te maken. Maar maak al een jaaroverzicht. Misschien iets voor volgend jaar?

liefs heidie

Stampidoe@gmail.com zei

Dit wordt ene leuke DD zo te zien, hoop dat 2012 wat beter ooruitzichten voor je geeft ben beneiuwd naar de rest van je dd

groetjes yvon

bmartes zei

Erg leuk Rieni! Het begin is er.. Ik vind hetvaltijd zo knapnals mensen dat volhouden! Ik ben bang dat ik het na een paar dagen opzout geven:-(
Groetjes,
Arja

Henriƫtte zei

Leuk dat je een december daily gaat maken. Vorig jaar heb ik er ook een gemaakt en ik vind het zo leuk om er in terug te kijken. Heerlijk om te lezen wat je in die maand allemaal hebt gedaan!

Margot zei

ziet er gaaf uit! succes met de pagina's vullen deze maand! je bent trouwens erg productief de laatste tijd, leuk!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...