maandag 11 april 2011

Alkmaar


Gister zijn we met de XLPixel fotogroep naar Alkmaar geweest met de opdracht stad fotografie. We hadden een stadswandeling gekregen met 13 punten waar we een gebouw moesten fotograferen en de foto's van die gebouwen moeten we dan volgende maand presenteren.
Ik heb natuurlijk weer veel te veel foto's gemaakt, en het is dan ook best lastig om er 13 uit te halen. Gelukkig heb ik nog even de tijd.
Hier een kleine selectie van al die foto's die ik gemaakt heb, en of er foto's tussen zitten voor mijn presentatie, daar heb ik nog geen idee van.

3 opmerkingen:

McMGrad89 zei

Good luck with selecting fotos. You have some great ones here.

Angelique zei

Het zijn mooie foto's. Nooit geweten dat Alkmaar zo'n mooie stad is.

Groetjes Angelique

Marjolein zei

Mooie foto's van Alkmaar Rieni! Top.
Zou ook mijn camera eens mee moeten nemen als ik daar ben. In iedere stad trouwens :)

Liefs,
Marjolein

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...