vrijdag 25 maart 2011

Wandeling




Gister ben ik samen met Teddy en Gerda weer wezen wandelen. Deze keer bij Petten. Eerst door het bos, over het strand, door de duinen en toen weer terug door het bos. Het was prachtig weer, en zelfs op het strand was het warm. We hebben echt genoten, het enige minpunt is dat ik mijn sjaal ben verloren die ik van Willemijn gekregen had. We zijn nog weer een heel eind terug gelopen, maar ja nergens meer te vinden natuurlijk. Heel erg jammer.
Maar verder was het een super wandeling. Hier alvast wat strand foto's de rest komt nog, maar omdat ik eindelijk in RAW fotografeer (ja Bart echt waar)moet iedere foto bewerkt worden en daar gaat bergen tijd inzitten, dus de duinen foto's komen morgen.

3 opmerkingen:

sylvana zei

Geweldige mooie fotos

marga zei

Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, vind ze supermooi!!!!!!!!!!!!

Zag vandaag alweer volop lammetjes op de dijk trouwens, hihihihi.........

groetjes Marga

Rieni zei

dank je wel Marga, ga ik volgende week eens even kijken :)

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...