zondag 12 december 2010






Gister ben ik weer eens dag naar Amsterdam geweest. En dat betekend op tijd het bed uit en naar de trein. Gelukkig reed alles op tijd en na een stukje met de metro was ik zo rond 11uur bij B thuis voor een bakkie koffie, daarna weer richting metro om naar sporthallen zuid te gaan. Claar deed mee met de NKIR (NK indoor roeien op ergometers).
En natuurlijk moest ze aangemoedigd worden. Uiteindelijk is ze vierde gewonnnen, en dat is een heel goed resultaat waar we alemaal blij mee waren.
Na de wedstrijd zijn we naar bagels en beans geweest om een late lunch te nuttigen. Na de lunch is Claar naar huis gegaan en Bart en ik zijn verder de stad in gegaan want ik wilde het een en ander weten over avond fotografie. Dat is iets waar ik nog steeds veel moeite mee heb, en Bart kon me er wel het een en ander over vertellen. Het is niet altijd heel makkelijk omdat je met hele lange sluitertijden werkt, en het moment van afdrukken is we eens lastig te bepalen.
Maar het principe is me nu duidelijk en het is gewoon een kwestie van oefenen en nog eens oefenen. Natuurlijk zijn er ook veel foto's mislukt, maar er zijn er ook een aantal wel gelukt, en daar laat ik er hier een paar van zien.

7 opmerkingen:

Ria zei

Wauw Rieni, deze foto's zijn echt goed gelukt.
Super hoor als je zo'n kunstzinnige fotograag als zoon hebt !!!

groetjes Ria S.

Maaike zei

leuk weer zo'n nieuwe dimensie
mmoie fotos!

McMGrad89 zei

Well these came out well. Are you using a tripod?

I love all of them.

Miranda zei

Wauw wat maak je toch een mooie foto's.
Denk dat ik maar een keer bij jou op cursus kom.

lianne zei

ik vind ze goed gelukt hoor! Vooral de eerste is echt heel mooi geworden. en het klinkt als een geslaagde dag!!!

Henny zei

Wat een mooie foto's weer zeg, vooral die derde van die rijdende trein. Leuk dat je dat met je zoon kunt bespreken. En wat goed dat de vorige keer zijn foto's uitgekozen zijn. Hij is ook goed hoor, leuk.
Groetjes Henny van Wordragen.

Wendy zei

Wat een prachtige foto's
Wat goed zeg dat je dat nu kan bij mij mislukt alles in het donker zo ongeveer maar ik blijf oefenen.

Groetjes Wendy

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...