zondag 3 oktober 2010

world card making day




Vanmorgen had ik een buitendag van de fotowerkgroep in Hargen. Heel veel foto's gemaakt, maar nog geen zin gehad om ze uit te zoeken dus die houden jullie nog te goed.
Maar vanmiddag heb ik nog meegedaan om het SA forum met de WCMD en deze drie kaartjes gemaakt. De foto's op de kaartjes heb ik trouwens wel vanmorgen gemaakt, dus toch alvast een voorproefje.
Daarna ben ik op de bank gestort want ik was toch wel heel erg moe na een paar uur door de duinen en bossen sjouwen.
ps. Met het bovenste kaartje heb ik de challenge, maak een herfstkaartje gewonnnen. Leuk hé!!!!


2 opmerkingen:

McMGrad89 zei

Yes, I was going to make a card, but I got distracted.

miriam zei

Mooie kaartjes en prachtige foto's.
Mooi weer die paddestoelen,vindt de hersft zowieso altijd heel erg mooi .De gekleurde bomen en paddestoelen.

gr miriam

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...