zondag 15 augustus 2010

langs de dijk







Vanmorgen heb ik een eindje langs de dijk gelopen. Het was geen geweldig weer, maar het was droog, en dan vind ik het al snel goed. Het waaide wel verschrikkelijk hard, en je werd dan ook compleet gezandstraald, maar ook dat mocht de pret niet drukken. Natuurlijk ook weer wat foto's gemaakt.
Het is nog wel wennen met mijn nieuwe brilleglazen. Ik heb sinds gister er een leesgedeelte in, en ook met fotograferen moet je daar dus toch op letten. Maar ik neem aan dat het snel went. Dus er zaten ook nog wel wat niet scherpe foto's tussen, maar nog genoeg goede, om er hier een paar van te laten zien

5 opmerkingen:

Lenet zei

Prachtige foto's weer!! \vooral die bovenste , Dat is er echt een waar je meerdere keren naar moet kijken.

gea zei

supermooi allemaal ! Ik zag dat ik nog helemaal geen volger was..nu wel ;))

Miranda zei

Wauw wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.
Juist wel mooi als het wer niet zo mooi is.

Stampidoe@gmail.com zei

wat een super mooie foto`s weer wat is dat eignelijk op die eerste foto??? en het leesgedeelte is inderdada wennen en weet je wat erger is als je het eenmaal hebt heb je snel sterker nodig merk ikzelf heb het nu over t jaar maar merk dat ik lezen weer moeilijker begint te worden, alleen de glazen zijn zo duur dus wachten tot volgend jaar

groetjes yvon

Rieni zei

dank je wel Yvon, en op de bovenste foto is een stuk plastic te zien wat op het strand ligt, maar door het perspectief en het licht is het een heel bijzondere foto geworden

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...