woensdag 4 augustus 2010

Amsterdam

Amsterdam deze keer eens vanuit een ander standpunt bekeken, samen met Bart ben ik gister op de fiets de stad doorgeweest. En er is veel, heel veel anders te zien dan alleen maar grachtenpanden. Natuurlijk kon ik het niet laten en heb ik er toch nog een foto van gemaakt. Maar verder veel, heel veel andere dingen. En als je een beetje goed kijkt is er heel veel te fotograferen.

Hier een selectie uit al die foto's die ik gister gemaakt heb.






deze foto's zijn gemaakt vanaf het terras van de openbare bibliotheek, je hebt hier een geweldig uitzicht over de stad







mijn stalenros voor deze middag


deze foto's zijn gemaakt langs de haven in Amsterdam noord, de oude NDSM werf. Hier zijn we naar toe gegaan met de pont over het IJ


dit tref je dan aan midden in de stad


de draagvleugelboot naar Ijmuiden


close up van mijn huurfiets, zo rijden er een paar honderd in Amsterdam rond.



en dit is omdat ik het toch niet kon laten om toch nog een paar grachtenhuizen op de foto te zetten, dit is achter de zeedijk

4 opmerkingen:

Miranda zei

Mooie foto's Rieni.

Groetjes Miranda

McMGrad89 zei

Beautiful, Rieni. I especially like the first one. Is that a building?? It looks like a boat. It seems like a nice time.

Marijke zei

prachtige foto's!
ik ben net op citytrip geweest in amsterdam, we hadden een heerlijke tijd!
jij blijkbaar ook!

Stampidoe@gmail.com zei

wow Rieni wat weer een super foto`s en vooral die bouwkranen helemala toppie

groetjes yvon

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...