dinsdag 30 maart 2010

nieuwe atc-tjes

En ook deze week heb ik weer wat nieuwe gemaakt. Er zijn er al verschillende van geruild, maar als je een update wil moet je even op mijn link in de zijbalk klikken. Dan kom je op mijn flickrphotostream en die is helemaal bij.
En ik heb net weer wat achtergronden gemaakt en ga er lekker mee aan de slag. Ik heb een verzoekje van iemend en dat wil ik vandaag nog maken. Weer een leuke ruil dus.





Maar ik maak ook nog andere dingen hoor, Gister had ik twee nieuwe stempels binnen van Hero-arts en ook daar ben ik al lekker mee bezig geweest. En ik heb de maanden februari en maart af gemaakt voor mijn jaarboek. Foto's volgen nog.

Geen opmerkingen:

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...