vrijdag 5 maart 2010

blahhhhhhhhhh

Na een paar hectische dagen is het vandaag rustig, maar ik ben nu zo moe dat ik even nergens zin in heb. De crematie van mijn schoonvader en een grafsteen voor mijn moeders graf uitzoeken, hebben me veel energie gekost. En nadat het een paar dagen zonnig was, klets de regen nu weer uit de lucht. het lijkt wel of het nooit lente wordt.
Wel heb ik mijn blog layout maar weer eens veranderd, ik ben niet helemaal tevreden over de banner, maar ik ga straks of morgen nog wel op zoek naar een nieuwe foto. Ik heb nu even geen puf.


3 opmerkingen:

Marian zei

hee,meis...ja joh...dat zijn van die dagen dat een beetje zon zó veel goeds kan doen!
Het gaat vanaf nu alleen maar de goeie kant op, en zelfs het kleinste knopje in de bomen/struiken valt nu op..Op dit moment schijnt de zon hier volop, en de wereld ziet er ineens heel anders uit..Nog ff volhouden meid,het voorjaar gaat eraan komen.. :D

fijn weekend,
Marian

Monique zei

Lieve rieni ik wil je langs deze weg nogmaals heel veel sterkte toewensen. En laat alles maar even op zijn beloop. De lente komt er gelukkig weer aan en de dagen worden langer. Dit geeft de mens weer moed en ik hoop ook voor jou.
je ATC kaartjes vind ik trouwens supermooi.
Evenals je foto, je banner en je blog.
Ik hoop dat er voor jullie snel weer betere tijden gaan aanbreken en dat het nu een keertje rustiger wordt, want dat verdienen jullie.
Mocht er iets zijn, dan weet je me te vinden. Je kan me altijd mailen, PB-en of bellen.
Dikke kus en knuf.

Anoniem zei

Sterkte meid, hier schijnt op dit moment de zon en ben zojuist door Frank buiten getrapt (nog net niet letterlijk). Het koste me veel moeite, maar ik heb er toch even van kunnen genieten.

Ik snap dus helemaal hoe je je voelt en hoop ook snel op een vleugje lente.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...