dinsdag 9 februari 2010

ATC


Hier mijn eerste ATC kaartjes ooit. Ik zag er nooit iets in, maar nu ik met andere technieken en stempels bezig ben is het toch wel heel leuk om te doen.
Oh ja ATC staat voor Artist Trading Cards, en het is de bedoeling dat je bij elkaar passende kaartjes maakt en die dan met elkaar ruilt. Alle technieken mogen, eigenlijk is alleen de maat vast, die is 8.9x6.4cm.
Deze heb ik gemaakt voor een ruil op het SA forum, en ik vind ze zelf wel geslaagd. De achtergrond is gemaakt met oliepastel krijt. Gestempeld, plaatjes komen van internet en nog wat kleine stempeltjes waarvan een met embossing poeder. Nog zoiets leuks wat ik opnieuw heb ontdekt.

3 opmerkingen:

paula zei

Mooi Rieni.
Misschien ga ik je nog eens vragen mij dit te leren ,de spullen staan hier wel maar zou niet weten hoe het moet.
groetjes Paula

Lenet zei

ik vind ze prachtig geworden.

Monique zei

Super zijn ze en zeker heel mooi voor de eerste keer. Ik vind deze kaartjes ook zo leuk om te maken en de mijne gaan strakjes naar jouw toe. Ik ga er uitermate mijn best op doen.
Veel succes met waar je mee bezig bent. fijne dag

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...