zondag 27 december 2009

En dan is het zomaar weer 27 december en zijn de kerstdagen weer achter de rug. 1ste Kerstdag waren we met zijn allen hier thuis. De jongens met aanhang kwamen donderdag al, zodat we 1ste kerstdag lekker met zijn allen konden ontbijten. Na het ontbijt natuurlijk cadeautjes uitpakken. Er lag voor en van iedereen veel moois onder de boom. Iedereen had goed zijn best gedaan. Verder een redelijk luie dag. 's Middags lekker film zitten kijken en daarna gingen B en C terug naar Amsterdam, andere verplichtingen riepen


Wij hebben 's avonds heerlijk gegeten en nog een film gekeken, Milennium. Ik ben fan van de boeken en ook al mis je veel in de film, ik vond het zeker het bekijken waard.

Verder niet veel gedaan meer, en ik ging redelijk op tijd naar bed.

2de kerstdag hebben we, eigenlijk zoals gewoonlijk, een rondje IJsselmeer gedaan, eerst naar Emmeloord en daarna naar Harderwijk. Ik ben geen fan van zolang in auto zitten, maar iedereen was blij om ons te zien en het was verder een gezellige dag. En daar doen we het voor.


1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een heerlijk knusse foto, zo lekker in de badjassen kerst vieren. Zalig!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...