maandag 24 augustus 2009

ZEE




Vanmiddag heb ik weer heerlijk een paar uurtjes op het strand gelegen. Het was iets minder druk dan de afgelopen weken,nog even en dan is het strand weer gewoon van ons. En niet meer van die hordes toeristen die hier op mooie dagen neerstrijken. Ik wil het strand best delen hoor, maar soms is het wel heel erg druk.

Maar vorige week maandag was ik ook op het strand en toen was er bijna niemand, ja alleen een paar diehards met regenjassen aan. En ik liep er ook. En daar zijn toen deze foto's gemaakt.

Ik loop toch heel veel op het strand maar ik heb nog nooit zoveel aangespoelde kwallen gezien als deze keer. En ja, ik heb er een foto van gemaakt, net zoals van het zeewier dat er in grote bergen lag.


3 opmerkingen:

Angelique zei

Wouw Rieni wat een mooie foto's.

Grtjes Angelique

Lenet zei

Wat weer een prachtige foto's ,Die kwal zou zo een sjiek hoedje kunnen zijn.

Chantal zei

Wow zeg Rieni, wat een prachtige foto's weer. Vooral van die van het zeewier (de laatste) ben ik helemaal weg van.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...