donderdag 6 augustus 2009

vakantie foto's

Het is rustig op mijn blog. ik heb op het ogenblik weinig zin in fotograferen, en verder ben ik natuurlijk druk met het museum. En het is vakantie tijd, dus de mooie rustige natuurgebieden zijn nog steeds mooi, maar niet zo heel erg rustig. Dus van fotograferen komt niet zo erg veel.

Maar omdat ik gister een klacht kreeg dat het wel héél rustig is hier, plaats ik een paar vakantie foto's. De temperatuur is hier nu net zo als dat het daar was, en toch zou ik zo nog twee weekjes daar naartoe willen. Vakantie is toch heel anders als thuis. ook bij mooi weer.

Dus Hester speciaal voor jou.




Verder ben ik vandaag maar weer naar het strand geweest. Het is ook gewoon te warm om wat anders te doen. Gelukkig stak er een beetje wind op en was het prima vol te houden. Nog even en ik ben weer Frankrijk bruin.

3 opmerkingen:

Jackie zei

museum bevalt je wel ???

Tis echt te warm om ook maar iets te doen, hihi

Angelique zei

Hele mooie foto's Rieni, ik kan me heel goed voorstellen dat je terug wil ;-).

Grtjes Angelique

Hester zei

Als je laat weten wanneer je gaat dan wil ik wel met je mee hoor. Zeker als jij van die mooie plekjes weet te vinden.

Ben blij dat ik weer mee mag genieten!
En geniet lekker op het strand.

Heb bij deze mijn klacht weer ingetrokken, hier kan ik weer even op teren :-)

Groetjes Hester

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...