zaterdag 8 augustus 2009

de Tuin

En dan opeens heb je weer zin om je fototoestel weer eens te pakken. Ik ben niet erg verweg geweest maar in de tuin zijn ook hele mooie foto's te maken.

Bijvoorbeeld van een perenboompje die na 10 jaar eindelijk peren geeft, of ze te eten zijn, ik heb nog geen idee, maar leuk is het wel.

En dan ook nog een foto van een van de hortensia's en een blauwe bloem van de clematis.

En dan mijn zonnebloemen die dit jaar een grote aantrekkingskracht op vlinders hebben. Prachtige foto's leverde dit op en dit alles zomaar een paar meter van de achterdeur. Geweldig toch!!!









6 opmerkingen:

paula zei

gewoon prachtig
geniet maar van je tuin voor je het weet is het weer winter
groetjes paula

Angelique zei

Wat een mooie foto Rieni. Wat fijn dat je daarvoor nou niet ver weg hoeft te gaan ;-).

Grtjes Angelique

Anoniem zei

Mooie foto's Rieni, fijn dat je je camera weer gepakt hebt!

Unknown zei

Vooral de peer en de laatste twee vlinders vind ik erg geslaagd, Rieni. Heerlijk om zoveel moois in je eigen tuin te vinden.
xx Monica

Hester zei

Wat kan het dicht bij huis toch erg mooi zijn. Ze zijn weer schitterend Rieni!

Groetjes,

Hester

Jackie zei

ow wow,
prachtige foto's, heerlijk al die beestjes in je tuin...

En die peertjes, wel proberen hé
(is dat trouwens normaal 10 jaar ?? dan moet je wel heel veel geduld hebben) onze appelboompjes, is meer appel dan boom, hihi

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...