donderdag 23 juli 2009

Den Bosch

Gister ben ik met Lianne een dagje naar Den Bosch geweest, voor haar een thuiswedstrijd maar ik was nog nooit in deze stad geweest. En wat een leuke stad, het was echt een verrassing. Natuurlijk zijn we met koffie/thee en een bossche bol gestart, bij de bakker waar je dat moet doen. En daarna richting stad. Even geinformeerd hoe laat de rondvaart was, alvast kaartjes gekocht, maar toen eerst naar de kwast.

Wat een geweldige winkel, ze hebben ook scrapspullen, maar vooral potoden, verf en papier. Nou laat mij maar los hoor. Ik word vershrikkelijk hebberig van al die mooie kleuren. Ik heb krijt, doezelaars en potloden gekocht en ben er super blij mee.

En toen weer terug naar de rondvaart, en als je door de stad loopt zie je nauwelijks water, maar echt je kunt er prima rondvaren. Je vaart vooral onder de stad door. Een hele bijzondere ervaring. En het was meer dan de moeite waard, Een echte toeristische aanrader.

Daarvandaan even door de stad naar de high tea, heel lekker en heel veel. Foto's komen nog maar het lijkt even of ik niet door mijn fotoberg heen kom, want ik wil ook nog meer vakantie foto's laten zien. Dus die houden julie tegoed.

Inmiddels was het aan het eind van de middag en weer tijd om richting trein te gaan. Met twee bossche bollenin mijn tas, voor het thuisfront, ben ik weer naar het noorden gereisd. Ik had een prima verbinding en geen vertraging en was ik zo rond 20.00 weer thuis na een geweldig gezellige dag.

Lianne bedankt voor deze geweldig leuke dag.







5 opmerkingen:

Nellie zei

Super mooie foto's!!!
Geweldig om zo'n fijne dag mee te kunnen maken en wat het weer betreft had iets mooier en zonniger kunnen zijn. Maar, ja, je kunt niet alles hebben, toch!

Groetjes, Nellie.

McMGrad89 zei

Sounds like a nice trip. Seems like you had a nice time.

Those Bossche Bollen (I had to look it up) look great. They are like our cream puffs, but bossche boll is much bigger.

Great photos.

Annemarie

Jacqueline DH zei

Klinkt als een leuk dagje uit Rieni! Mooie foto's ook. In Den Haag kun je ook zo'n grachtentocht doen, is ook erg leuk. Dus mocht je een keer in het Haagse de grachten willen zien...

Groetjes
Jacqueline

Hetty zei

Klinkt als een heerlijk dagje!! Ben wel benieuwd waar de high tea was. Den Bosch is voor mij ook lekker dichtbij namelijk!

Groetjes Hetty

lianne zei

hoi hoi, Het was super!!! leuke dag met nog leuker gezelschap. Wel weer een week op water en sla nodig gehad om de bossche bol en de high tea te compenseren :-). En de high tea was bij Pilkingtons t.o. de st Jan Hetty! torenstraat heet die straat geloof ik.

xxx lianne

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...