vrijdag 12 juni 2009

Botterraces

Vandaag waren er Botter races op het Marsdiep, dat is tussen Texel en Den Helder. Natuurlijk ben ik wezen kijken. Zee en schepen, deze combinatie heeft voor mijn nog altijd iets speciaals.

Dus op naar de dijk, lekker op de fiets die kant uit, hoefde ik meteen vandaag niet meer naar de sportschool. Op de fiets was het goed te doen, maar op de dijk was het behoorlijk koud, de wind was pal west en die raast dan precies over de dijk naar lands end. Maar goed, ik ben natuurlijk geen watje en een beetje wind zijn we hier wel gewend. En het was zeer de moeite waard, mooie schepen die net onder de dijk de beste wind hadden dus ook heel dicht bij voorbij kwamen. Ik had zo wel aan boord willen stappen, maar ach ik heb in iedere geval foto's.






3 opmerkingen:

Angelique zei

Het zijn weer prachtige foto's. Wat wonen jullie toch prachtig daar. Die varen hier in de buurt niet voorbij ;-).

Fijn weekend,
Angelique

Wendy zei

Wat een prachtige foto's
Snap heel goed dat je zo wel aan boord had willen stappen.

Groetjes Wendy

Unknown zei

O hier zitten ook heel mooie foto's tussen, Rieni! Mooi, die dramatische lucht! Hou daar wel van ;)

xx Monica

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...