maandag 9 februari 2009

Strictly come dancing


De eigenlijke reden dat we vorige week in Engeland waren was dat ik samen met mijn schoonzus naar deze engelse variant van dansen met sterren zou gaan. Een jaar terug had ze al kaartjes gekregen en eindelijk was het dan 3 februari zo ver. Het voelt wel goed hoor, om te zeggen dat ik naar de Wembley Arena in Londen ben geweest. Nou ben ik niet zo thuis in de engelse sterren, maar het was meer dan de moeite van het bekijken waard. Het was een vrolijk, mooi en kleurrijk schouwspel. Hier een selectie van wat foto's die niet van een superieure kwaliteit zijn, maar we zaten op behoorlijke afstand en je mocht niet flitsen. En dan valt het nog niet mee. Ik ben dan ook best tevreden met het resultaat. Een leuke herinnering aan een leuke dag.

1 opmerking:

Jackie zei

is toch bijzonder lijkt me om daar zo te zitten...
Ziet er goed uit op de foto's

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...