dinsdag 17 februari 2009

Scrappen



Het lijkt misschien wel of ik op het ogenblik niets doe, maar niets is minder waar. Ik ben druk met dingen maken voor in de schuur bij de tulpenpluktuin. Om de boel aan te kleden heeft Marian me gevraagd of ik wat dingen wil maken. Dus bij deze wat scrapsels die ik kan laten zien. het zijn 2 lijstjes geworden van 15 bij 15 cm en een canvas van 30 bij 30 cm. Ook ben ik bezig met wat 20 x 20 cm lijsten en er komen ook nog wat kaarten bij. Zie je ik ben hartstikke druk.

En Marian is het wat??????

3 opmerkingen:

Jackie zei

ik vind het wel wat !!!



En die amsterdam haven foto's zijn geweldig...

marga zei

Zo, jij hoeft je dus echt niet te vervelen............leuk joh!!!

Wendy zei

leuk idee zeg om de schuur zo op te leuken met prachtige lijstjes en canvassen van jou mooie foto's.

Ben enorm benieuwd naar het eindresultaat van de schuur van de pluktuin.

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...