vrijdag 2 januari 2009

Winkelen






Vandaag eindelijk met Bart de stad in geweest. Ik geloof dat we dat al in september zouden doen, maar ja hé als student heb je het heel druk, dus steeds geen tijd. Maar vandaag ben ik op de trein gestapt naar Amsterdam, altijd leuk om daar weer eens rond te kijken. En wat ook leuk was, ze hadden overal uitverkoop, dus voor 100 euro hadden we twee tassen vol. Prima geslaagd dus.

Nog even bij Posthumus geweest om stempels te ruilen. Ik had met kerst een setje stempels van Ilse gekregen die ik al heb, maar het was geen enkel probleem en heb er een andere set voor uitgezocht.

Natuurlijk hoort een lunch er ook bij en nadat Koen en Ilse ook gearriveerd waren hebben we een lekker broodje bij la Place gegeten. Daarna ging ieder weer zijns weg. Ik met Bart mee naar Amstelveen want daar zou ik opgehaald worden door mijn man zodat we de fiets die we van de week weggebracht hadden, weer mee terug konden nemen. Ik ben dus met de auto weer naar huis gegaan.

Het was zoals gewoonlijk weer een gezellige shopdag, dat kan dus ook als je zoons hebt

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat gaaf dat jij een zoon hebt die voor je poseert. Die van mij gaat altijd boos kijken.

Jackie zei

Lekker ff winkellen..
Zag aan de eerste foto al dat het amsterdam was (wat erg eigenlijk, hahah)

ik zou met Tycho ook weer eens een dagje shoppen moeten plannen (hij vind dat leuk) maar elke keer nemen we toch weer Jayden mee en is het anders..

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...