woensdag 21 januari 2009

Scrappen

Na weken inspiratieloos geweest te zijn ga ik nu als een speer. ik kan nog niet alles laten zien maar hier zijn twee lay outs.

Iedereen die een beetje weet hoe mijn werk er meestal uitziet slaat hier stijl van achterover denk ik. Zo heel anders als normaal. Maar dat was dan ook de uitdaging. Ik werd uitgedaagd door Yvon om een freestyle lay out te maken.
En ik moet je zeggen dat me dat heel wat hoofdbrekens heeft gekost. Toen ik eenmaal wist wat ik wilde was het zo gepiept, maar het heeft behoorlijk gekraakt in de bovenkamer.


Deze lay out is voor het challenge blog van alles telt. Ga eens kijken op ons blog om ook alle andere mooie uitwerkingen te zien.

5 opmerkingen:

Sandra zei

Ik vind beide lo's erg leuk! Je PC is goed gelukt!

Groetjes,
Sandra

Monique zei

Hoi Rieni, gaat denk ik een heel verhaal worden :))
Teneerste zie ik dat je weer beter bent. Dacht even dat ik op een verkeerd blog terecht was gekomen met je freestyle lootje, of dat je echt heel erg ziek was geworden en van je geloof was af gestapt, maar....hij is heel erg leuk geworden. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik je eigen werk mooier vind, maar je PC is wel goed geslaagd.
Je lootje van Allestelt-blog vind ik prachtig, evenals je mooie foto's van de zee.
En natuurlijk heel erg bedankt voor je award. Ik ga hem morgen even op mijn blog plaatsen. En ook leuk dat je het SWAT-blog er eentje hebt toebedeeld. Zo meis, ben blij dat je weer beter bent en ik hoop dat je griepprik nu gaat werken en niet meer ziek wordt, want ik heb je echt gemist.

O ja nog even over de SWAT-opdracht. Ook ik heb mijn hoofd hierover gebroken. Zeker omdat ik voor het DT-team ook al met zulk zoet papier moest werken en ga dat kon alleen maar van mij en Herman, dus we staan er deze maand weer gekleurd op.:-)

* Daniëlle * zei

Oh, die LO van je zonen is ook erg leuk geworden, mooie verdeling én een hele leuke quote! Die ga ik onthouden.

Groetjes,
Daniëlle

Anoniem zei

Wat gaaf joh, je freestyle lootje, helemaal outside the box zoals ze dat zo mooi zeggen :-)
Ik heb een award voor je op mijn blog staan.

Gr. Brigitte

Marga zei

hhihihihi..........goed te zien dat je weer opknapt en inspiratie hebt.
Kun je niet een klein beetje over de dijk sturen??????
Grappig hoor, zomaar een keer een freestyle tussendoor..........en goed gelukt!!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...