maandag 5 januari 2009

Scrappen

Gister heb ik eindelijk het boekje over Belton House afgemaakt. De bladzijden waren al een paar weken af, maar de kaften lagen er bij om nog afgemaakt te worden, en dat is nu dan eindelijk gedaan.

En dat moet ook wel want over 4 weken ga ik alweer naar Engeland en dan zullen er heus wel weer nieuwe foto's gemaakt worden.

Ik heb alleen foto's van de buitenkant en de tuinen want het huis zelf was gesloten ivm renovatie.









Ik heb papier gebruikt van kaiser kraft, making memories en imaginisce

10 opmerkingen:

Maaike zei

Superboekje met superfoto's!

Anoniem zei

prachtig albumpje geworden.. xx Tamara

* Daniëlle * zei

Mooi boekje geworden, goede papierkeuze!

Monique zei

Alweer zo een super mooi boekje. Hele mooie foto´s en super afgewerkt. Vind het hertje zo leuk

Chantal zei

Mooi boekje hoor met prachtige foto's. Ondanks dat het verschillende papierlijnen zijn is het toch één geheel.

Petra zei

Een prachtig boekje heb je gemaakt met schitterende foto's erin

Anoniem zei

Rieni wat een prachtig boekje is het geworden zeg....echt zoo sfeervol......het papier past ook zo ontzettend mooi bij die prachtige foto's.....echt super!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

heel mooi boekje en prachtige fotos!

Jackie zei

WOW, dit boekje is echt helemaal in stijl !!!
Vind het prachtig !!

Je@net zei

Prachtig boekje geworden Rieni!!

oktober

Inmiddels is het 15 oktober, en wat heb ik de laatste weken gedaan. We zijn voor het Alkmaars ontzet met twee schepen naar Alkmaar geweest. ...